Pytlik vs. bezpytlik

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 25 07:42:21 CET 2020

Jo, zvážil jsem rizika a usoudil, že to snad i bude bezpečné.... je to
docela robustní a tlustej (krásně měkkej i v mrazu) kabel, aby se na něj
dalo šlapat. Průřez je odhadem cca tak 0,6mm2 (2x) ..na konci je vidlice s
nulovým  kontaktem, na to jsem připojil stínění. Bylo to k dispozici, do
OBI bych tenkrát musel jet, platit to...