Eagle - diry a rozlita plocha

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 18 11:01:50 CET 2020

Vazeni pratele,

prestante si ted na chvili vyklepavat pytliky :)

Muzete-li, poradte mi, prosim: Mam v Eaglu desku, ktera bude vyuzita jako
panel, z jedne strany rozlita med, v desce par nekruhovych der. Staci, kdyz
obrysy tech der (import z DXF) prehodim do vrstvy Miling? Kdyz to zkusim,
tak mne trochu prekvapuje, ze se mi u tech der rozlevani medi nezastavi, to
musim dat jeste do Restrict, nebo je na to uplne jiny postup? V principu je
mi vcelku jedno, ze se bude frezovat do plochy pokryte medi, ale nezda se mi
to jako spravne reseni.

Dekuji.

Pavel Kutina