motory

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 23 20:45:16 CET 2020

U krokovych motoru je dulezitej jen maximalni proud (jm. napeti je tam v
podstate dulezite jen kvuli izolacni pevnosti). Driver u krokace
zajistuje buzeni faze maximalni rychlosti a take jeji spravne
odbuzeni....vysoke napeti je nutne cim jsou vyssi otacky, nebot prekonat
indukcnost vinuti nez nabehne maximalni proud chvilku trva...to je duvod
ztraty momentu u krokacu.

Ma na to vliv samozrjeme i to v jakem rezimu jsou faze buzeny...pri
mikrokrokovani se buzeni fazi blizi v podstate synchronnimu dvou (nebo
tri) fazovemu motoru....dulezite je aby prevodovka byla "samosvorna" a
nemusel jste motory vubec budit kdyz se nehejbou (pokud neni dulezita
pripadna ztrata kroku - treba u kamery je to jedno - stejne si ji
dostavite podle oka). Pokud je ztrata kroku fatalni je treba pri
zastaveni aby driver umel snizit statickej proud a nebo se to resi
externi elmg. brzdou.

DC mtory s perm. magnetem bych do toho v podstate vubec ted netahal.

RV