motory

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Březen 23 20:06:47 CET 2020

Myslel jsem to nejak obecne.
Pripojoval jsem treba motory z akumulatorove vrtacky nebo vykonne motory
maxon do pyrotechnickeho robota.
Vsechny maji podstatne vetsi proud zabrzdene proti bezicim a nikdy jsem
si nebyl jisty jak na to.
Ten maxon je opravdu kus dratu .Ty jsem rozbihal pomalym nabehem a
merenim proudu.
Ted konkretne se jedna o krokovy motor pohybu plosiny po kolejnici (
vozik pro invalidu) do schodu.
Pouzite krokove motory maji 40V 4A .Tam omezeni snad resi driver?
chystam se taky na nataceni kamer na chatu.To nezere skoro nic ,ale kdyz
se zasekne (treba zamrzne)
tak taky nevim jestli staci SOIC 8 driver .
Tak jsem myslel nejaky postrehy a rady od tech ,co tomu rozumi.

fanda