Neco o tom blbem viru

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Březen 23 19:16:05 CET 2020

Dost pochybuji o tom že existují ledky svítící v UV-C, to  s čím
osvicujete emulzi vzduch neionizuje. Setkal jsem se několikrát s filtrem
na pitnou vodu obsahujícím UV led, ale považuji ho za podvod.
Lubor
PS teď mi zrovna kupzarovky.cz poslali nabídku na jejich germicidní
zářivky, mají v sortimentu i potřebné předřadníky. A mají pěkně
zpracované údaje, životnost, výkon, napětí...