Neco o tom blbem viru

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Březen 23 09:57:53 CET 2020

Koupit se také dají výkonové UV LED. Já je používám na osvit plošňáků. Lze si vybrat i vlnovou délku. Jen netuším jak to je dnes s dodávkami z Číny, případně zda se dají koupit někde v Evropě.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Monday, March 23, 2020 9:19 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Neco o tom blbem viru

Levněji se tyto lampy dají koupit přes eBay  z UK. Akorát nevím, jak dlouho by teď cestovaly. V normálu to nebyl ani týden, už jsem z jednoho eshopu bral dvě, jednu do bazénu a druhou k jezírku. Akorát tam pravděpodobně bude bezpečnostní pojistka, když se ten trn s UV lampou vyšroubuje, tak se nerozsvítí, ale jde to i rozdělat a pojistku odpájet.
Případně lze na eBay a asi i u nás koupit samotný lampy, mají standardní zářivkový konektory a bude to levnější. Navíc pravděpodobně bude stačit nějaká menší varianta - 12W a míň.