MOLEX, krimpovaci kleste na radu 172672 ?

František Burian BuFran na seznam.cz
Pondělí Březen 23 16:55:12 CET 2020

Po zadání "super sabre crimping tool" mi google našel:

https://www.arrow.com/en/products/63827-1700/molex

Není to mouser tme ani farnell ale arrow je dcera farnellu (weku, je to tak
?)

Ty nástroje jsou většinou pro celou rodinu kontaktů a hledají se lépe po
zadání té rodiny. Osobně jsem si tím taky prošel.

Další věc je že dataseety obvykle odkazují na starý tool, který byl nahrazen
novým ale už se starý ds neaktualizuje.

S pozdravem,

  František Burian

---------- Původní e-mail ----------