Programování barcode scanneru Motorola MC3090

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Březen 23 15:35:29 CET 2020

Zdravím kolegové,

Objevil jsem na Bazoši tenhle scanner
https://ostatni.bazos.cz/inzerat/115956157/Motorola-MC3090.php

Rád bych ho využil pro sběr dat z elektroměrů
- myšleno tak, že dojdu do domu, načtu čárový kód na měřidle a naťukám stav.
Podobně teď používáme malou jinou čtečku od nějakého výrobce na než si
nevzpomenu.
Tady bych top rád ještě vylepšil o nějakou navigaci, jako jdi do domu xyz,
je zde 10 elektroměrů  9,8,7 ...
Pak to vysype nějaké CSVčko.
Většinou s totiž po sídlišti motám jak špína v kýblu a jsem rád, že najdu
auto natožpak jestli někde zapomenu něco odečíst.
Můj dotaz ovšem zní jinak - tady jak se dá to tohoto scanneru udělat
aplikace, to co máme má nějaký klikací konfigurátor.

Díky za nakopnutí

Jara