[OT:] SW pro videokonference -skoly ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Březen 23 12:04:58 CET 2020

Když by učitelé chtěli, tak jedné skupině co má internet udělají
konferenci. Další skupině mohou telekonferenční hovor. Dalšímu normální
hovor. Nicméně nic z toho se až na vy jímky neděje.

A to hovořím jen o zpětném kontaktu a ne o tom, že by něco mohli vésti
hodinu nebo aspoň nějakou důležitou hodinu.

Ano je to náročnější, ale technologie k tomu jsou.

Zdravím Jirka