[OT:] SW pro videokonference -skoly ?

peto.janis na gmail.com peto.janis na gmail.com
Pondělí Březen 23 11:16:11 CET 2020

U Vás v CZ nepoužívajú školy EDUPAGE?

Cez ne je možné zadávať učivo, domáce úlohy a dokonca aj online
testovanie (písomky). - teoreticky. Prakticky je to úplne k hovnu.

Decká sa prihlasujú svojim loginom. Rodič vie svojim loginom sledovať
svoje dieťa - aké úlohy má, aké známky dostal a pod.

Starší (5-9 ročník) dostávajú učivo, poznámky a úlohy každý deň. Už mali
aj písomky.

Prvostupňový (1-4 ročník), dostávajú úlohy na týždeň.

Ale silne to závisí od konkrétnej školy.

p.j.

Dňa 23. 3. 2020 o 11:10 Jiří Nesvačil napísal(a):