[OT:] SW pro videokonference -skoly ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Březen 23 11:10:10 CET 2020

Zdravim,
Microsoft neboli vlastnik Skype preferuje Microsoft Teams. Teams je nyni
na 6 mesicu zdarma. Pozvanky pres Skype se stavaji minulosti.

Jake mate zkusenosti od skol ? Zatim vsude zni, ze vsichni nemaji
internet a takoveto vymluvy. Zapomeli treba, ze je telefon a nevim o
tom, ze by moje deti meli aspon 5 minutovy telefon za tyden s ucitelem.
Fond tydne je 40 hodin a pri cca 20 zacich by snad mohli najit cas a
obden jim zatelefonovat, kdyz tvrdi, ze kazdy snad nema internet. Na
prumce v Pardubicich musim chvalit, ze jeden ucitek 1x za 14 dni na 1
hodinu bude skypovat ci nejakou jinou video konferenci. Kez by takovych
ucitelu bylo vic a nekaslali na sve zaky.

Nebo jak to je u Vas ? Ukoly na cely tyden ci na x dni, ale zpetna vazba
maximalne pres rodice ? Zadna prima hovorem ci video konferenci ? Proc
jim stat technicky nepomuze ?

Zdravim

Jirka