Nakup lednicky mycky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Březen 23 10:24:37 CET 2020

Pokud je na ni místo, tak doporučuju dvoukřídlou BEZ dávkovače ledu. Kapacita mražáku se blíží těm pultovým, chladnička je díky tomu taky větší. Jenom bacha na větší rozměry, aby se s ní dalo vmanévrovat dovnitř. Osobně mám velmi špatnou zkušenost s Beko, jinak žádnou značku nepreferuju. Z osobní zkušenosti bych doporučil model, kde má mražák šuplíky ve všech patrech, když je to narvaný, tak to má tendenci vypadávat.
Co se týče otázek, tak Kč oproti USD i EUR klesla, takže mnohem pravděpodobněji dojde ke zdražení. Kvalita bude buď stejně špatná nebo spíš ještě horší, aby zvýšili prodeje.