Re: JLCPCB - více desek v zakázce

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Březen 19 11:41:42 CET 2020

Mam na ceste 2+1 drobne dosky po 5ks, 2 som dal panelizovat s JLCPCB...
jedna je 35x29mm, 6ks na dosku, dokopy 30 dosiek za 4.88€
druha je 33x50mm, 6ks na dosku, dokopy 30 dosiek za 5.92€
a posledna doska je bez panelizacie, 44x50mm 5ks za 1.6€
postovne 8.20€, dokopz 20.60€

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.