Re: JLCPCB - více desek v zakázce

Úterý Březen 17 18:42:52 CET 2020

Ano, dá. Po přidání první desky do košíku tam je tlačítko na přidání další (Add new
item). Normálně se jich tam přidá víc, každá má svoje parametry jak je potřeba,
prostě to jsou samostatné desky. Poštovné se pak spočte nějak za celek, výhodněji,
než kdyby se to objednalo samostatně. (minule když jsem přidal druhou desku, tak
cena dopravy zůstala stejná, asi obě dohromady byly do nějakého hmotnostního
pásmového limitu)

Jestli má jít o panelizaci, tak buď jak psal Fulda, anebo oficiálně buď seskládat
desku a v poptávkovém formuláři vyplnit, kolik různých motivů je na desce, anebo do
třetice tam je možnost zaškrtnout volbu "Panel By JLCPCB" a vyplnit si, kolik x
kolik motivů chci mít. To se hodí pro malé tišťáčky stejného druhu, kterých je
potřeba hromada. Oproti vlastní panelizaci nebo dokonce ochcávání panelizace to
stojí o pár kaček navíc, ale na druhou stranu to je velmi výrazná úspora času při
přípravě podkladů.

D.O.