Re: V čem začít modelovat pro 3D tisk

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Středa Březen 18 18:42:44 CET 2020

SolidWorks, na studentskou licenci. Je to, pravda, extrémně rozsáhlý software, ale mám ověřené, že jedenáctiletý kluk se rozumnou podmnožinu naučí celkem snadno.

Aleš Procháska

 Od:   Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   18.3.2020 17:27
 Předmět:   V čem začít modelovat pro 3D tisk

Zdravím,

když jste mi tak skvěle poradili s nastavením 3D tiskárny (za což děkuji), dovolím si položit další dotaz. 3D tiskárna má úspěch, syn si sám stahuje různé .stl modely a tiskne si je. To byl i záměr, aby se doma nenudil a něco se přiučil..

Teď bych rád, aby něco zkusil vytvořit. Je mu 11 let. Jakým programem začít? Díval jsem se na Fusion 360, ale přijde mi to dost složité.

Děkuji.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel