Re: V čem začít modelovat pro 3D tisk

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 18 18:36:25 CET 2020

Sketchup je celkem fajn, taky jsem s ním začínal - než jsem přišel na to, že
má nehezky omezenou přesnost a je pořád lepší spíš na malování baráku než
desetimilimetrového dílku. Kdybych se teď rozhodoval, kudy do toho, volil
bych Fusion.

Návody ve formě videí jsou pro mne osobně obtížně zkousnutelné (ale naše
potomstvo to má trochu jinak) - stránku přelétnu za pět vteřin a dvě minuty
si budu číst odstavec, který teď nutně potřebuji. V půlhodinovém videu to
budu hledat půl hodiny a pak si můžřu do zblbnutí přehrávat desetivteřinovou
smyčku. Za to bych nejraději někomu velmi silně ubližoval...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: iko
To: HW-news
Sent: Wednesday, March 18, 2020 6:25 PM
Subject: Re: V čem začít modelovat pro 3D tisk

Ja som zacal so Sketchupom ale casto robi uplne blbosti ktore neviem
vyriesit, tak sa ucim FreeCAD. Neni taky lahky a intuitivny ale aspon robi
co ma. Vsetko je to zadarmo.

Dňa 18. marca 2020 17:27:11 SEČ používateľ Pavel Poucha
<pavel.poucha na papouch.com> napísal:
Zdravím,

když jste mi tak skvěle poradili s nastavením 3D tiskárny (za což děkuji),
dovolím si položit další dotaz. 3D tiskárna má úspěch, syn si sám stahuje
různé .stl modely a tiskne si je. To byl i záměr, aby se doma nenudil a něco
se přiučil..

Teď bych rád, aby něco zkusil vytvořit. Je mu 11 let. Jakým programem začít?
Díval jsem se na Fusion 360, ale přijde mi to dost složité.

Děkuji.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím,
ospravedlňte moju stručnosť.