Eagle - diry a rozlita plocha

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Středa Březen 18 14:09:51 CET 2020

Presne tak, vrstva Dimension je určená na vonkajší tvar.
Ale Milling je jednoducho frézovanie, prekovené, neprekovené s delením nemá nič spoločné. Delia sa dosk, ktoré prešli panelizáciou a delia sa práve podľa vrstvy Dimension, jednoduché pravoúhle dosky na V-cut, zložité sa podľa želania buď ofrézujú na jednotlivé dosky, alebo sa ponechajú mostíky na V-cut alebo lámacie otvory.
Ako by ste "riešili" napríklad západky tohto konektora: https://www.tme.eu/sk/details/scart-17/konektory-euro-hdmi/ninigi/ nič v zlom, len ma to zaujíma, lebo na takéto používam práve vrstvu Milling.
Robo