OT: Pytlik vs. bezpytlik

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 18 10:00:38 CET 2020

a proto predtim tam vyrobci cpaly zbytecene velky, vykony a drahy motory
a pritom mohli davno usetrit :-) to jim ale musela prozradit az EU :-).
pocit kvality vysavani a hlucnosti je pro kazdeho jinde.
ja jsem kupoval jako alternativu k staremu a porad hodne dobremu
vykon/ticho(velmi dulezite) ultrasilencer od elektroluxu nejaky DOMO.
podle testu skoro stejne parametry, ale cena plovicni/tretinova.
ty penize tam proste chybej, zpracovani, materialy atd.
do dilny ale dobry. prumyslova kvalita je samo nekde jinde.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín