OT: Pytlik vs. bezpytlik

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 18 09:51:20 CET 2020

Ja vidim v 800W limite jedno pozitivum:
Mal som ich v ruke uz niekolko a vsetky maju spolocnu jednu vec,
dobre vysavaju a su tiche. Pisem to preto lebo ma zaujalo ze je technicky
mozne vyrobit tichy a ucinny vysavac. Konstrukcne rozmery (priemer hadic, velkost sacka vysavaca do domacnosti)
asi neumoznuju dosahovat lepsie parametre len zvysovanim vykonu motora.
Od urciteho vykonu to totizto pri danych rozmeroch uz nema zmysel. A nikto nechce po dome chodit
s priemyselnou turbinou

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ok2mtm
Sent: 18. marca 2020 9:32
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Pytlik vs. bezpytlik

Já jsem před pár lety zvolil trošku jinej přístup - vzal jsem dílenský vysavač s velkým pytlem (pytlík se tomu říkat nedá) a na něj navazujícím filtrem. A to po zkušenosti se super vysavačem s pytlíkem a 5 filtry. Ten možná vysával lépe co se týče filtrace, ale objem pytlíčku byl malý a cena větší až velmi vysoká, než u těch do stavebního vysavače. Dílenský vysavač saje, co se týče objemu, o hodně lépe, ponožku na hladké podlaze v pohodě sežere na půl metru. Jediná nevýhoda je jeho velikost, tak trošku všude zavazí, ale zase má kolečka, na kterých doopravdy jezdí. Vybíral jsem tehdy podle velikosti nádoby na odpad - nakonec to bylo 35l, a nelituji. A drobnost na okraj - nedělá takovej hroznej rachot, jako klasickej vysavač, takže i pes se nechával oluxovat od chlupů. Nadšený sice nebyl, ale nesnažil se vysavač rovnou sežrat.

Tomáš OK2MTM