OT: UPS do racku , malo hluboka s dlouhou vydrzi

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Březen 17 14:15:05 CET 2020

Je to jak píšete, pokud to má mít nějaký management a případně možnost připojit externí aku pack, tak je to obvykle od 1kVA a cena tak od 5 tisící u Eatonu. APC je tak na dvoj až trojnásobku. Každopádně mám pozitivní referenci na ty lepší Eatony, kdy se jim nenafukují nebo spíš nenafukují aku tak moc jako APC. Teď jsme měnili aku v jednom Eatonu, běžel cca 6 let v kuse a baterka šla normálně vytáhnout. Baterka byla úplně KO, UPS nevydržela ani 1s.