Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 17 09:20:36 CET 2020

V televizi toho namluví. Uvědomte si, že statistika se dělá z
_podchycených_ případů. Ale nikdo zatím netuší kolik lidí s touto nemocí
marodí doma aniž by vyhledali nějakou odbornou pomoc. A pokud lidi
nevěří, že jim zdravotní systém může pomoci, tuto pomoc raději
nevyhledávají. Všimněte si v čekárně u praktika kolikrát víc tam sedí
bab než dědků. Že by dědkové nemarodili ?

Mrazík