Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Tomas Urbanek turbyho na gmail.com
Neděle Březen 15 19:50:02 CET 2020

a) zajisti, jinak y nefungovalo ani ockovani. ale pokud dojde k "spravne" mutaci, tak uz nemusi. 2x za rok clovek tedy chripku stejneho kmenu chytne pouze pokud je imunodeficitni nebo mezi tim doslo k "spravne" mutaci. a nebo natrefi na jiny kmen.
b) vakcina fungue pouze na stejny kmen. ockovani je to steijny princip jako prodelat nemoc - vytvori se protilatky. pokud ale patogen "spravnym" zpusobem zmutuje, vakcina nefunguje.
c) :)