Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Neděle Březen 15 18:38:12 CET 2020

a. jsou to zatim asi spise dohady ale prodelani nemoci asi nezajisti
dalsi imunitu, asi jako u chripky, clovek to chytne klidne 2x za rok
b. i kdyby vakcinu vynalezli hned, klinicke testy myslim trvaji o dost
dele nez par mesicu aby se to mohlo nasadit. A ockovat pri probihajici
pandemii asi taky nejde.
c. nevim, snazit se to ted nechytnout mi pripada jako dobry zacatek.