XC32 a pole v RAM vetsi velikosti

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Sobota Březen 14 15:22:59 CET 2020

Linker souboru nemam, musim jej napsat, zatim patram jak.
Pracuji nyni na PIC32MK1024,  kde k MK rade je toho velmi malo k
hotovemu pouziti,  navic spusta veci neni kompatibilni, ale je reseno
jinymi registry a jako speciality jsou i takove veci, ze se cely
interface napr UART musi zastavit, prenastavit a pak zase spustit.
Byl jsem zvykly na MIKROC, kde proste definuji pole temer az na doraz a
o vse se postara kompilator, od toho snad je.
Me jako programatora nemusi zajimat, jak je pamet alokovana.
Ale stejne me to ceka pri bootloaderu.

LK