XC32 a pole v RAM vetsi velikosti

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Březen 14 15:16:58 CET 2020

Já jsem do toho jen tak zběžně nakoukl a usoudil jsem, že to bude
fungovat podobně jako na AVR, ARM a jiných. To, že Microchip vymyslí
nějaké divoké mapování, které je fakticky jen klacek pod nohy uživatelům
bych docela očekával. Proto se taky PICům vyhýbám jak čert kříži. On
stačí jen ten velký indián. Pro síťové protokoly je celkem dobrý, ale
skoro celý okolní svět žije na malém indiánu a funguje to...

Mrazík