Re: PCB podlouhlé dírky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Březen 10 21:34:03 CET 2020

Tak pro zájemce komplexní odpověď.
Udělal jsem desku, na kterou jsem dal 3 varianty které jsem za dnešek
našel jako možnosti:

A) udělat pad, ke kterému sousedí několik holes
B) udělat pad, který je "obkreslený" tenkým miling potřebného tvaru
(použito v knihovně con-jack.lbr)
C) udělat pad a přes něj miling stejné šířky a potřebné délky (to co
bylo na Robertovo obrázku)

Poslal jsem dotaz na jlcpcb, elecrow a allpcb.
Od jlcpcb jsem dostal neuvěřitelně rychle odpověď, že nejlepší je
varianta C. Na ostatní čekám. Ale zdá se, že to bude správná cesta

Jindra