PCB podlouhlé dírky

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Březen 10 13:45:25 CET 2020

zabudol som dodať, že si pre istotu objednávam prekovené frézovanie - plated milling
mohlo by stačiť umiestnenie správnych vrstiev do správnych súborov, ale istota je istota :-)
lebo zvyčajne mám aj neprekovené frézovanie a otvory
zvládol to PragoBoard Pool servis, Itead Studio, AllPCB aj Elecrow.
robo