Re: Reflow z Číny

Pátek Březen 6 14:15:22 CET 2020

Já se připojuju. Mám T962A, firmware byl po uživatelské stránce příšerný (kdyby mi
tohle někdo přinesl jako zápočet, tak ho hned vyrazím), ale naštěstí jsem našel
projekt nového firmware, který jsem si i mohl trochu dotvořit. Hardwarově je
potřeba udělat několik změn - vytrhat smradlavou maskovací pásku třeba :-) pak
lepší izolaci, měření teploty a tak.

Celkově si myslím, že to sice je klasickej nedotaženej čínskej krám, ale že se dá
dotvořit ke spokojenosti ne-průmyslového občasného používání tj. i pro školu. Tedy
rozhodně jsou na světě lidi, kteří to rozchodili, takže jsem zatím optimista.

Mám ji rozdělanou už nějakou dobu a nemůžu se dokopat k finalizaci (protože ji
nepotřebuju nutně používat). Ale jestli do ní půjdete, rád se podělím o zkušenosti
a třeba to i mě samotného přiměje dodělat ji :-)

D.O.