Re: Reflow z Číny

jurp jurp na volny.cz
Pátek Březen 6 10:38:30 CET 2020

Tohle je T962. Ja mam vetsi model T962A. Ale asi to bude velice podobne.
Samozdrejme taktez vsechny upravy (kostra, kapton, studeny konec, novy FW).
Jedu v olovu a funguju si myslim relativne dobre.
Co mi nejvic vadi, je chybejici vykon. Odhadem by to chtelo aspon dalsich 500W.
Proste pec je pri vyssi teplote trochu dychavicna, takze je treba si pohrat s
profilem.
Myslim, ze by pomohlo, kdyby tam bylo o 2 zarice vice, ale do tak rozsahle upravy
se mi  opravdu nechce.
Jinak za ty prachy se nam uz za ty 3 roky zaplatila.

JURP