Re: OT: trubka rozvod vody, menší průměr

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Středa Březen 4 21:39:38 CET 2020

Děkuji všem za názor a rady. Byla toho tedy přehršel, to jsem ani
nečekal. Je vidět, že rozvody vody a dalšího jsou pro elektrikáře jen
malá obměna jejich hlavní radosti.

To s tím PEX/Al/PEX asi promyslím, nevypadá to špatně. Akorát nevím, jak
snadno se dají půjčit lisovací kleště. Navíc mám určitou obavu, že třeba
půjčené by mohly být třeba nějak ochozené a tím pádem by spoj nemusel
být zalisován dostatečně. Když člověk nemá zkušenost, na čem záleží, tak
by to nemuselo dopadnout úplně dobře. Na druhé straně je tam z principu
spojů dost málo, vlastně jen na začátku a na koncích, pokud nejsou
potřeba ostré ohyby.
Jak ten PEX/Al/PEX s teplou vodou (na mytí, ne topení) izolujete?

Pokud ne tohle, tak dám asi podle původního plánu PPR a na ten kritický
úsek CU 12 mm.

Ještě jednou moc děkuji

Martin M.