OT schema pracky Indesit WIDL126EX

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Březen 4 14:46:22 CET 2020

To pravdupovediac neviem. Niektore pracky vyhodnocuju vyvazenie a maju
k tomu zodpovedajuci chybovy kod. Ta nasa je Elektorlux 12-13 rokov
stara, chybove kody vypisovat vie (napr. ked zabudnem otvorit privod
vody), ale pri tych vymlatenych tlmicoch jednoducho zastala. LED-ky
ostali svietit, ako boli, aj zostavajuci cas. Vzdy, ked sa toto stalo,
bolo to pri zacati odstredovania. Tak som si na to pocihal a naozaj
pri rozbehu na vyssie otacky sa poriadne rozklepala a nasledne vypla
motor.

miro

st 4. 3. 2020 o 14:32 Martin Hanek <martin na hanek.net> napísal(a):