Re: OT: trubka rozvod vody, menší průměr

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Březen 4 10:46:18 CET 2020

Pokud jde o teplotní spád, máte naprosto pravdu. NA to je tepelné
čerpadlo fajnovka, prostě mít co nejnižší teplotu výstupní vody a tím i
nízkou kondenzační teplotu chladiva.

Pokud jde o PEX-AL-PEX, kdysi jsem na školení absolvoval předváděčku: Na
konec asi půl metru dlouhé trubky se nalisovala zátka a na druhý konec
přechodka na závit. To se připojilo na kompresor. Trubka praskla při 82
Atm. Lisování vydrželo.

Martin Záruba