STM a LWIP sekani

Pondělí Březen 2 06:46:21 CET 2020

Jeste par postrehu, kdyby se tim nekdo take prokousaval
- Tx buffery jsou v privatni HEAP RAM LWIP a pouzivaji se primo jako
zdroj pro DMA prenos - musi byt v D2 oblasti a musi byt vypnuta cache
pro zapis. Alespon ve verzi, kterou pouzivam.
- Pri odesilani je potreba pouzivat flag COPY, pokud se neresi umisteni
dat v prislusne casti pameti
- Rx buffery maji osetrenu invalidaci cache programove, chtelo by to
vyhodit a osetrit skrz MMU, musi to znatelne zatezovat procesor (pro
kazdych 32B dat se vola funkce SCB_InvalidateDCache_by_Addr po naplneni
a jeste pri uvolneni) ale zase neni potreba resit cache, musi byt ale
take v D2
- Bacha ne rezim device v MMU pokud by se vypinala cache pro RX buffery,
nesnasi nezarovnany pristup, ktery LWIP do paketu pouziva.