Embeded VPN

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Březen 1 15:53:19 CET 2020

Podle meho je ta vec tak slozita a provazana s os, ze neni mozne mit
'embedded knihovnu'.
Reseni je bud to, ktere naznacujete vy, tj. nejaky koncentrator, na
ktery se pripojuji cidla a pak odtud vpn, nebo, a to mi prijde daleko
jednodussi, https spojeni na poskytovatele. Nerozumim prilis
nutnosti/vyhodnosti vpn v tomto pripade, ale nevim, skoly nemam ;-)
J.