Re: Magnetická úprava vody

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 30 16:44:09 CEST 2020

>by ma zaujimalo aky homeopaticky ucinok ma prikladanie magnetu na
>zelezne potrubie. Do vnutra potrubia sa vela magnetickeho pola
>nedostane,

Ides presne tou cestou, kadial Ta vedie kuzelnik jednou rukou, pricom druhou presuva mincu so zajacom a satkou...

Ten pribeh predsa nikde nehovori, ze magneticke pole sa nejako dostalo do vody, to je zaver, ktory si si urobil Ty sam, mozno aj pod vplyvom sugestivneho zakoncenia od pana kolegu Halena.

Z rukava na pockanie vytrasiem poltucta hypotez, ktore by to mohli vysvetlit. Napriklad sa prilozenim magnetov premiestnil uzol mechanickej rezonancie potrubia a zacali sa uvolnovat dlhorocne udadeniny z predtym pokojneho bodu. Alebo magnety zatazili potrubie tak, ze sa pootvoril spoj izolovany konopom a do vody sa pomalicky uvolnuju zvysky fermeze.

Mozno sa Ti nebudu tieto hypotezy pacit lebo su malo ezotericke, tak co tak elektrochemicke deje na mierne polovodivom spoji potrubi fungujucich ako prijimacia antena nedalekeho rozhlasoveho prijimaca, presne naladena prilozenymi feritovymi magnetmi? :-)

Prijemnu ducharinu zelam!

wek