Re: Magnetická úprava vody

Turbyho turbyho na gmail.com
Úterý Červen 30 15:14:45 CEST 2020

“magnetovani” vody ma nejaky vliv jen nekdy a nekde (vetsinou to teda nefunguje)  a zrejme souvisi s obsahem specifickych mineralu ve vode. tedy bez dalsi znalosti o mistnim a momentalnim slozeni vody je to jen takove prazdninove tlachani o nicem.

ale jestli to necemu pomaha nebo necemu skodi, nebo je to uplne putna nebo oboje nedokazu (zrejme nejen ja) vyloucit a ani potvrdit.