napatova referencia

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Červen 29 21:58:01 CEST 2020

folow-up mojej napatovej referencie. Je to stale rovnaky kus, ktory som
doniesol na zimnu listovicu. Napatie sa drzalo na 7.108 060 V, s
teplotnym koeficientom -0.24 ppm/C po roka.

Dnes sa stala zvlastna vec, napatie skokovo kleslo o ca. 25uV. Tento jav
som videl niekolko dni po zapnuti, odvtedy krasne drzala. Vsetky
odvodene napatia klesli o rovnaky diel, takze to je urcite zenerka.
Naozaj to vyzera, ze tie LTZ-ka treba nechat cyklovat a umelo ostarnut,
potom to drzi jak hluchy dvere....

Obrazok tu

http://dvaluch.web.cern.ch/temp/referencia/25uV_drop.png

bledomodra obalka je min/max z 30 merani kazdu sekundu, tmavomodry je
priemer za 30 sec.

Pre uplnost historicke krivky za pol roka:

http://dvaluch.web.cern.ch/temp/referencia/LTZ_6months.png

a odvodene napatia 1V a 10V

http://dvaluch.web.cern.ch/temp/referencia/10V-1V-_6months.png

Marian, asi si budem muset kupit este jeden Fluke 8588, aby som zistil
ci driftuje 1V vystup, alebo Agilent 7.5 miestny multimeter :-)

b.