Re: Sháním N-konektor panelový - dva šrouby

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červen 29 20:48:13 CEST 2020

Honzo nic si z toho nedelej, kdybych nebyl presvedceny ze jeden takovy mam
a nesel ho hledat, tak bych na to taky neprisel. On ten muj je zabrouseny
velmi pekne, ani nevim, kde jsem k nemu prisel.

Jirka MWW