Re: Sháním N-konektor panelový - dva šrouby

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 29 18:30:24 CEST 2020

Jirko dík,
připadám si jako úplný blbec ! Že mi tohle nenapadlo!
Ten dvoušroubkový  má rozteč stejnou jako ten čtyřšroubkový, opravdu stačí
uříznout ty dva protilehlé rohy a zabrousit.
Už mám hotovo, odbroušeno.
Je to dozadu k FT-817, pujčil jsem jí a natočili mi na to původní PL-ko
nějaký ruský konektor s jiným stupáním a zničili ho.
Tak jsem tam chtěl dát N-ko, ale to jsem netušil , že to bude problém. Teda
už vyřešený.
Ještě jednou dík za super nápad!