Re: Magnetick� �prava vody

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Červen 28 17:23:14 CEST 2020

Mam take nieco doma 6 rokov.
Vyrazny rozdiel vidim na rychlovarnej kanvici.
Biela vrstva sa vytvori priblizne za rovnako dlho-cistim asi 1x za 6
tyzdnov, ale pred tym som musel cistit koncicu len chemicky (kyselina
citronova,  ocot... ), lebo to inak neslo. Konzistenciu to malo ako silno
prichytene drsne supiny.

Teraz dokazem umyt nasadany kanen hubkou a vodou z celej kanvice za asi 1-
2 minuty. Vodny kamen v kanvici ma  strukturu "guliciek", ako keby som
mokru kanvicu "namocil" do jemneho piesku. Za mokra ide dost lahko zotriet.

Dodo

Dňa ne 28. 6. 2020, 17:04 Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>
napísal(a):