Re: Magnetick� �prava vody

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Červen 28 17:03:41 CEST 2020

Zdravím,

jak starý obyvatel Smíchova (bydleli jsme s rodiči kousek od Staropramenu)
vím, že v pivovarech se magnetická úprava používala. Ale jestli to k něčemu
bylo, to netuším.

S pozdravem
Pavel Poucha

(Odesláno z mobilního telefonu)