RE: RE: Super kondenzátor

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Červen 27 14:28:00 CEST 2020

Chtěl jsem to alespoň pro hrubou představu. Některé přístroje jsou napájené
kondenzátorem. Buď funguje jako "měkký" zdroj nebo je za ním elektronika,
která stabilizuje napětí.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Saturday, June 27, 2020 10:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: RE: Super kondenzátor

On Sat, 27 Jun 2020, Zdenek wrote:

> Mohl by mne někdo nakopnout, jak 20 F / 16 V přepočítat na Ah? Google
> našel několik navzájem si odporujících vzorců...
> Z.

A ma to u kondenzatoru vyznam ? U akumulatoru ktery ten proud dava pri
vicemene konstatnim napeti do dava smysl, ale u kondenzatoru kde to napeti
klesa s vybijenim neni amperhodina pri plnem napeti to same co amperhodina
pri skoro nulovem napeti.

Jinak proud 1A nabije/vybije kondenzator 1F na napeti 1V za 1sec .