RE: Super kondenzátor

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Červen 27 10:15:23 CEST 2020

On Sat, 27 Jun 2020, Zdenek wrote:

> Mohl by mne někdo nakopnout, jak 20 F / 16 V přepočítat na Ah? Google
> našel několik navzájem si odporujících vzorců...
> Z.

A ma to u kondenzatoru vyznam ? U akumulatoru ktery ten proud dava pri
vicemene konstatnim napeti do dava smysl, ale u kondenzatoru kde to
napeti klesa s vybijenim neni amperhodina pri plnem napeti to same co
amperhodina pri skoro nulovem napeti.

Jinak proud 1A nabije/vybije kondenzator 1F na napeti 1V za 1sec .