Linux (Ubuntu, desktop) cache disku?

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Sobota Červen 27 14:16:26 CEST 2020

Je otázkou, zda kompilátor či jiný program neprodukuje ohromné množství
logů, které pak nikdo nečte... To by mohlo ten nepoměr vysvětlit.

A pokud tato data hlásí S.M.A.R.T., předpokládám, že je používá pro
naplnění TBW 200TB u tohoto disku, tudíž to budou údaje nejrelevantnější,
která jsou k dispozici, bez ohledu na to, do jaké míry jsou správná ;-)

RT

so 27. 6. 2020 v 12:46 odesílatel Jaroslav Buchta <