parkovaci senzor "zahada" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červen 27 14:07:47 CEST 2020

finale. nasel jsem zapojeni pinove stejne jednotky do felicie. schema
zapojeni bylo bud "s diagnostikou" nebo "bez diagnostiky". v mojem
passatu byla jednotka zapojena jako "s diagnostikou". po odbornem zasahu
a vymontovani cehosi to asi nemohlo spravne fungovat. zapojil jsem ji
jako "hloupou"(vypichnout 2 draty + 1x klema v jednotce), vratil puvodni
elity a vsechno chodi jak ma. jen ten novej senzor se subjektivne trochu
lisi vzdalenostma pri pipani a asi i vyzarovaci charakteristikou. to
nema na zakladni funkci vliv.
jakmile to prejelo hranice a hrabli do toho v cechach, hned je nejaka
zabava.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65