parkovaci senzor "zahada" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červen 26 21:01:24 CEST 2020

tak posledni pokus byl pripojit napajeni primo na zarovku couvacek.
jeste ze na tom svetle jsou pripraveny fastony, asi na nejakou
dodatecnou montaz treba tazneho ? a tam to uz funguje.
ono z toho auta nekdo demontoval a vystrihal 2 din radio mozna s
changerem atd. vzadu u te jednotky je smiklej kombinovanej koax s
napajenim + dalsi dva draty. v diagnostice ta jednotka neni, ale delali
se podle pismenka vzadu od "hloupy" az po s vystupem na grafiku radia.
pokud to pojede primo z toho svetla, je to jednoducha uprava a je vyhrano.
zadne LED zarovky tam nejsou, to jsem zkontroloval.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín