Linux (Ubuntu, desktop) cache disku?

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Sobota Červen 27 11:33:29 CEST 2020

Pokud je cílem zamezit ničení SSD, možná bych si nejprve pomoci S.M.A.R.T.
zjistil, kolik vlastně při tomto použití během dne/týdne zapíšete na disk.
Možná zjistíte, že se tímto v dnešní době vůbec nemá cenu zabývat.

Já jsem třeba zjistil, že za půl roku velmi intenzivního používání jsem
zapsal 17TB, takže při TBW disku 600TB považuji obavy za celkem zbytečné...

Zdraví,

RT

so 27. 6. 2020 v 6:29 odesílatel Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>