Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 23 22:19:40 CEST 2020

Aspoň si pak člověk těch fotek vážil a fotil jen to, co aspoň trochu
stálo zato.
Na rozdíl od dnešního stavu (selfie před mostem, selfie na začátku
mostu, selfie uprostřed mostu, selfie na konci mostu, selfie za mostem...).

PL