Re: Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červen 23 22:11:41 CEST 2020

Mozu, nemusia byt priamo na svorke istica, ale kazdy kabel k podruznemu
rozvadzacu musi byt dimenzovany na prud hlavneho istica,tak, ako keby bol
za isticom sam.
Vsetko (vratane svoriek, prepojok a pod.) ZA isticom musi byt dimenzivane
na viac, ako je istiaci prvok.
V niektorych pripadoch to moze byt neeknomicke pre ceny kablov.
Logika je taka, ze ma skor vypnut istic, ako zhoriet cokolvek (napr.
kabel, svorka, vodic ... ) za nim.
Zaroven sa treba zmierit s tym, ze v pripade pruchy sa dost tazko hlada.
Je to system vsetko, alebo nic.
Pridane aspon vypinace dokazu pri hladani poruchy pomoct aspon urcit vetvu.
Pozor aj na skratovy prud. Istice maju dany max. Skratovy vypinaci prud.
napr 6kA alebo 10kA. Pri vacsom prude pri skrate istic nemusi vypnut..
Vsetky prvky za isticom by ho mali zvladnut tiez.

Dodo

Dňa ut 23. 6. 2020, 21:47 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(a):