Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červen 23 21:41:04 CEST 2020

Kazdy kabel, vychadzajuci z rozvadzaca, dlhsi ako 5m ma byt isteny.
Kazdy rozvadzac musi mat hlavny vypinac, ale nemusi mat hlavny istic.

Spravne poradie by teda malo byt
V hlavnom rozvadzaci istic a nasledne kabel k podruznemu rozvadzacu.

V podruznom hlavny vypinac podruzneho rozvadzaca a za nim istice a vyvody
podla potreby.

Dodo

Dňa ut 23. 6. 2020, 21:16 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):